(עברית) חקר שוק ללא תקציב…אפשרי! מדריך פרקטי לביצוע

(עברית) להשיק עסק, מוצר או שירות מבלי לבצע סקר שוק, דומה לנהיגה מבית שאן לבאר שבע בלי מפה ובלי שום שילוט בדרכים – לא מומלץ. ריכזנו עבורכם את מה שחשוב שתדעו בכדי שתהיו ערוכים ומוכנים למסע, גם אם אתם לא משופעים בתקציב.
2 דקות קריאה…

להמשך קריאה

(עברית) 7 אסטרטגיות לבידול העסק

(עברית) יתרון תחרותי, הצעת מכירה ייחודית (USP), בידול אסטרטגי – שלושת המושגים האלה מבטאים רעיון זהה: גילוי ה- X פקטור, המאפיין השיווקי הייחודי ששייך רק לחברה שלכם ומעניק לכם יתרון בולט על פני המתחרים בענף.

זיהיתם את ‘היתרון הבלתי הוגן’? 2 דקות קריאה…

להמשך קריאה

(עברית) קהל יעד, יותר מעניין ממה שזה נשמע

(עברית) חיתולים.
משעמם?
קהל היעד ברור מאליו?
יקר ואיכותי יותר וזול ואיכותי פחות?
או שיש פה משהו יותר מעניין?

להמשך קריאה

(עברית) כלי המשחק החדשים – בחירת ערוצי פרסום

(עברית) כלי המשחק החדשים: ליצור, לשתף ולהתחבר.
טיפים לשיווק בפלטפורמות דיגיטליות

להמשך קריאה

(עברית) אפקטיבי או לא? כלים ושיטות למדידה

(עברית) מה הסוד לשיווק אפקטיבי? כל השיטות והכלים בפנים…

להמשך קריאה

(עברית) איך בונים תכנית שיווקית?

(עברית) תכנית שיווקית טובה מפרטת את כל המוצרים הקיימים בעסק (תמהיל המוצרים), כל קהלי היעד אליהם העסק פונה והגדרת האפיקים השיווקיים לכל אחד מקהלי היעד.

להמשך קריאה

(עברית) המצפן שלכם להצלחה

(עברית) בעלי עסקים קטנים – איך תדעו שאתם בכיוון הנכון? איך תמדדו את התקדמותכם, ואיך תישארו עם האצבע על הדופק? המצפן שלכם להצלחה – בהמשך הכתבה.

להמשך קריאה

(עברית) העסק בעיני המשקיע

(עברית) מה משקיע מחפש כאשר הוא בוחן עסק? טיפים מאחורי הקלעים
יום עיון “העסק שלך – מה השלב הבא?”

להמשך קריאה

(עברית) עבודה מול רשתות מסחריות

(עברית) כניסה לרשתות טומנת בחובה עבודת שכנוע לא קלה והכנת העסק לעבודה בנפח גדול מהותית. איך עושים זאת?
מתוך יום עיון “העסק שלך – מה השלב הבא?”

להמשך קריאה

(עברית) הפצה בשווקים בינלאומיים

(עברית) רוצה לכבוש את העולם! טיפים מעשיים איך להתחיל
מתוך יום עיון “העסק שלך – מה השלב הבא?”

להמשך קריאה

(עברית) הגדלת נפח יצור

(עברית) עלות ייצור, זמן אספקה, נגישות, טכנולוגיות, השקעה ועוד ועוד – את כל אלו יש לשקול לפני החלטה כיצד לייצר.
מתוך יום העיון “העסק שלך – מה השלב הבא?”

להמשך קריאה

(עברית) שותפות בעסק קטן

(עברית) איך מחליטים אם נכון להכניס שותף או לא? איזה שותף נכון לבחור? איך מגדירים זאת? מתוך יום העיון “העסק שלך-מה השלב הבא?”

להמשך קריאה

(עברית) הרחבת העסק ליצוא- כניסה לשוק בינלאומי חדש

(עברית) כיצד צריך לקבל את ההחלטה אם לצאת לשווק בחו”ל? מה עליך לבדוק לפני שיוצאים למהלך כזה ומה הכלים שעומדים לרשותך?
מתוך יום עיון “העסק שלך – מה השלב הבא?”

להמשך קריאה

(עברית) הכנת המבנה הארגוני- העסקת עובדים

(עברית) הגדרת תפקידים, תחומי אחריות, ייעול תהליכים וכו’ כולם חלק מהגדרת מבנה ארגוני ברור שעליו מבוססת פעילות העסק – גם אם הוא כולל 2 עובדים בלבד (ואחד מהם הוא הבעלים…)

להמשך קריאה

(עברית) מדריך לניהול סיכונים בעסק קטן

(עברית) אין סיכוי בלי סיכון – הצלחה תמיד תכלול סיכון בצידה,
הבאנו עבורך הרצאות ומדריך 3 צעדים לניהול סיכונים כדי שגם אתה תוכל להצליח בגדול!

להמשך קריאה

(עברית) איך לגרום לשיווק מפה-לאוזן לעבוד ?

(עברית) פה לאוזן הוא אפיק שיווק טבעי וכמעט כל מי שקורא את המאמר הזה יודע בדיוק למה.

צרכנים מעריכים המלצות אמינות יותר מכל דבר אחר.

להמשך קריאה

(עברית) 10 טיפים לשידור מוצלח בפייסבוק Live

(עברית) יש הרבה דברים קטנים שניתן לעשות כדי למצות עד כמה שניתן את השידור החי של פייסבוק.

להמשך קריאה

(עברית) 7 כלים לניתוח האתר שלך – חלק ב’

(עברית) אין כמו עדכון אלגוריתם של גוגל שמשאיר אותנו מבולבלים וחסרי הבנה.
נכון, הפיכת המנוע למדויק ועדכני יותר היא לטובתינו, אבל איך היא מדרגת וקובעת את הקידומים השונים??

להמשך קריאה

(עברית) כמה עולה לכם לגייס לקוח?

(עברית) עלות רכישת לקוח היא עלות שכנוע לקוח פוטנציאלי לקנות מוצר או שירות. במאמר זה נסביר את הנתון הזה יותר לעומק, כיצד ניתן למדוד אותו וכיצד לשפרו.

להמשך קריאה

(עברית) המפתח להגדלת רווחיות – טיפוח לקוחות קיימים

(עברית) מה עדיף, למקד את מאמצי השיווק ללקוחות חדשים או ללקוחות קיימים?
התשובה, לפי רוב המומחים, היא שחברות משיגות החזר גבוה יותר על השקעה בשיווק ע”י טיפוח לקוחות קיימים מאשר חיפוש מתמיד אחרי לקוחות חדשים.

להמשך קריאה

(עברית) בסה”כ רציתי קצת יחס! – טכניקות לשימור לקוחות

(עברית) לקוחות קיימים, מה הם מבקשים? מעט יחס! בתמורה תקבלו יציבות, הכנסות ורווחיות בעסק
מתוך כנס נאמנות לקוחות במכללת תילתן, חיפה, יולי 2016

להמשך קריאה

(עברית) צ’קליסט לשליחת מייל לרשימת תפוצה

(עברית) הגיע הזמן לשלוח מייל לרשימת הדיוור שלך – וזה לא פשוט.
כעת, כשהגדלת את הרשימה מעבר לחבריך הקרובים או משפחתך, כל שליחה היא אירוע שיש להתייחס אליו בזהירות.
לפני שליחת מייל יש לזכור מס’ רב של פרטים קטנים לבדיקה – ואלו יכולים להפוך את הקמפיין שלך להצלחה או כישלון.
לכן, הרכבנו עבורך רשימת צעדים הכוללים אלמנטים שעליהם עליך לחשוב לפני שליחת מייל לרשימת תפוצה – מעין בדיקת איכות לקמפיין שיווקי.

להמשך קריאה

(עברית) 7 כלים לניתוח האתר שלך

(עברית) אין כמו עדכון אלגוריתם של גוגל שמשאיר אותנו מבולבלים וחסרי הבנה.
נכון, הפיכת המנוע למדויק ועדכני יותר היא לטובתינו, אבל איך היא מדרגת וקובעת את הקידומים השונים??

להמשך קריאה

(עברית) איך לגרום לגולשים שלך לשווק אותך

(עברית) בניית קמפיינים ברשתות חברתיות יכולה להיות משימה לא פשוטה, החל מהקושי בהגדרה מהי מעורבות גולשים בכלל, המשך בדילמה כיצד למדוד אותה במונחי העסק שלך, וכלה במה למדוד ובאילו כלים?

להמשך קריאה

(עברית) כיצד למדוד כמה הגולשים שלך אוהבים אותך

(עברית) קל יותר לעקוב אחרי חברים, לראות איזו פלטפורמה שולחת לך יותר גולשים לאתר, אבל איך תדע שאלו, למעשה, המטרות שלך? ואם כן, שבאמת השגת אותן? אלו דוגמאות לשאלות שנשאלות תדיר מאנשים שמחפשים הוכחה לכדאיות או הצדקת הפוקוס על שיווק במדיות חברתיות. הכי קל להיתפס לעשייה ולשכוח שיש צורך למדוד ולהבין מדוע זו היא הדרך הנכונה.

להמשך קריאה

(עברית) 7 דרכים לנהל מלאי נכון

(עברית) אזהרה: אתה מפסיד כסף אם לא תיישם את 7 שיטות ניהול המלאי האלו

להמשך קריאה

(עברית) איך ליצור משפטים של הנעה לפעולה

(עברית) 11 אלמנטים חשובים לכתיבת תוכן מניע לפעולה

להמשך קריאה

(עברית) 10 כללי עריכה שישפרו מיידית כל כתבה שיווקית

(עברית) מוכן לערוך את הכתיבה שלך כמו מקצוען? הנה מה שאתה חייב לעשות…

להמשך קריאה

(עברית) המדריך לשימור לקוחות

(עברית) שימור לקוחות בעסק קיים הוא מדד חשוב לחוזק העסק והמותג. יצירת לקוח חדש עולה פי 7 משימור לקוח קיים – המייצר רווחיות גבוהה יותר ועוזר לביסוס העסק

להמשך קריאה

(עברית) קישורים לאתרי תמונות להורדה

(עברית) רשימת קישורים לאתרים חינמיים להורדת תמונות לכל שימוש

להמשך קריאה

(עברית) צ’קליסט להשקת קמפיין שיווקי

(עברית) שניה לפני שאתם יוצאים לשווק ולהביא לקוחות…מה הדרך הנכונה לתכנן מהלך שיווקי? איך מודדים אותו? איך נערכים לתוצאותיו?

להמשך קריאה

(עברית) בניית משפך שיווקי לעסק

Sorry, this entry is only available in Hebrew.

להמשך קריאה

(עברית) ניהול זמן [וידאו]

Sorry, this entry is only available in Hebrew.

להמשך קריאה

(עברית) את/ה יזמ/ת? [וידאו]

Sorry, this entry is only available in Hebrew.

להמשך קריאה

(עברית) הקמת עסק

Sorry, this entry is only available in Hebrew.

להמשך קריאה