איך לבנות אתר לעסק? חלק שני – 8 טיפים שימושיים נוספים

הרשמה לעדכונים

מאמריםלמייל שלך


קטגוריות פוסט

אם קראת והפנמת את החלק הראשון ברשימת הטיפים לבניית אתר לעסק, הנה כמה טיפים נוספים:

איך לבחור בעל מקצוע?

בחר מישהו שאתה חושב שהסגנון שלו מתאים לסגנון העסק. אחד הדרכים הטובות ביותר לוודא זאת היא להסתכל באתרים שאתה אוהב ולראות מי אחראי על בנייתם והעיצוב שלהם, הוא מתאים לבניית אתר לעסק שלך.

תבנית מוכנה היא לא בושה

לא כל בעל עסק יוכל לאפשר לעצמו לשכור צוות תכנות ועיצוב. לשם כך יש לא מעט פלטפורמות ובהן תבניות מוכנות שניתן לקנות, מצא תבנית שמתאימה למותג שלך ושתאפשר שינויים קטנים בהמשך הדרך.

בחר במערכת בעלת קוד פתוח

מהי מערכת בעלת קוד פתוח? זוהי מערכת (במקרה זה, לבניית אתרים) הפתוחה ונגישה לכל מפתח אתרים בכל שלב.

כך, לא תהיה כבול לאף בעל מקצוע, והאתר שלך יוכל להשתדרג עם שדרוג המערכת.

הוסף תמונה שלך

אחד הרכיבים הפופולאריים בהרבה אתרים של עסקים קטנים הוא תמונה של המנהל או הצוות.

הרבה לקוחות רוצים לדעת שיש בן אדם אמתי שיעבוד איתם.

לכן, תמונה טובה שלך או של הצוות כמעט תמיד תשפיע לטובה.

ספר את הסיפור שלך

עוד דרך שתחבר לקוחות לעסק שלך דרך האתר זה לספר את הסיפור האישי שלך.

ספר סיפור על עצמך או למה הקמת את העסק (כל עוד הסיבה היא לא ״לעשות כסף") – אם הקמת את העסק כדי לעזור לאנשים או נוצר צורך או חוויה אישית שגרמו לרעיון לעסק.

חזון

דאג למגוון דרכים ליצירת קשר איתך

כל אתר לעסק, כמעט בלי יוצא מן הכלל, לא משנה איזה סגנון או גודל, צריך להוסיף פרטים ליצירת קשר.

זה יכול להיות מספר טלפון, כתובת אי-מייל, כתובת, לינק לרשתות חברתיות, או כל אלו יחדיו.

ככל שיש יותר דרכים ליצור איתך קשר, הסיכוי שאנשים ירגישו בנוח לעשות זאת, יגדל.

צור טופס מילוי פרטים

כשתחליט באילו דרכים ניתן יהיה ליצור קשר איתך, אחת מהן חייבת להיות טופס מילוי פרטים תמיד צריך להופיע.

לפעמים אנשים מחפשים ליצור קשר אבל אין להם גישה למייל שלהם או פשוט לא מצליחים ללחוץ על הלינק מסיבה כלשהי.

טופס מילוי פרטים מקל על אנשים ומאפשר להם לשלוח הודעה בלי קשר לאיפה הם נמצאים או באיזה מכשיר הם משתמשים.

על אתר לעסק להיות מותאם לסמארטפון – חובה!

לא משנה מה התוכן של האתר, חובה שהאתר עצמו יהיה מותאם לגלישה בסמארטפון.

אתר לעסק שאינו מותאם לנייד מונע מלקוחות להמשיך לגלוש ונראה לא מקצועי.

אל תצפה למבקרים

הם פשוט לא יגיעו לבד 😊 משהו שחשוב לחשוב עליו כל הזמן זה (SEO – Search Engine Optimization) או בקיצור התאמה לחיפוש בגוגל.

בונה האתר שלך אמור לעזור לך בכך בהתחלה (בדוק איתו שהוא בונה את האתר מותאם לדרישות SEO) אבל עם הזמן תצטרך ללמוד על המושגים האלה בעצמך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש זה משהו שאתה חייב לדעת גם אם אתה מתכנן  לשכור מישהו שיטפל בזה.

אחרי שהאתר עלה לאויר, שם מתחילה העבודה שלך.

הוסף או שנה אלמנטים יחד עם השינויים של העסק. העלה תוכן חדש אחת לתקופת זמן קבועה, בכל עת את קידומו במנועי החיפוש ונתח אותו בעזרת כלי הניתוח של גוגל.

 

אתרים טובים לוקחים זמן. אם אתה רוצה תוצאות, היה מוכן לכמה חודשים של עבודה.

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות כאןלהגשת מעומדות לסיוע כספי

שיתוף:

מאמרים נוספים

ניהול מלאי לעסקים קטנים

ניהול מלאי לעסקים קטנים

מנהל עסק קטן? 7 ההרגלים המנצחים של מנהלים מוצלחים

מנהל עסק קטן? 7 ההרגלים המנצחים של מנהלים מוצלחים

שימור לקוחות – להרוויח יותר מלקוחות קיימים

שימור לקוחות – להרוויח יותר מלקוחות קיימים

תגובות מהפייסבוק

תגובות

[…] רגע! יש עוד…איך לבנות אתר לעסק? חלק שני – 8 טיפים שימושיים נוספים […]

[…] עקבו אחר היסטוריית הקניות של הלקוחות והתאימו את הצעות המכירה שלכם להעדפות הלקוח. […]