אפקטיבי או לא? כלים ושיטות למדידת התכנית השיווקית

הרשמה לעדכונים

מאמריםלמייל שלך


קטגוריות פוסט

המפתח לאפקטיביות בשיווק דיגיטלי הוא מעקב וניטור של תוצאות הפעילות באפיקי השיווק הפעילים.

כיצד מודדים? מה מודדים?

שחר סגיר ומישל חוטובלי מחברת “Ludius Media” מציגים מגוון כלים ושיטות למדידת האפקטיביות של התכנית השיווקית.

מתוך יום העיון “שיווק אפקטיבי בעולם דיגיטלי”

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות כאן

שיתוף:

מצגת להורדה

מאמרים נוספים

שותפות כללית, מה זה? הסבר משפטי

שותפות כללית, מה זה? הסבר משפטי

ניהול פיננסי – הטיפים של שירלי היזמת

ניהול פיננסי – הטיפים של שירלי היזמת

כלי המשחק החדשים – בחירת ערוצי פרסום

כלי המשחק החדשים – בחירת ערוצי פרסום

תגובות מהפייסבוק

תגובות

[…] רגע! יש עוד…איך לבנות אתר לעסק? חלק שני – 8 טיפים שימושיים נוספים […]

[…] עקבו אחר היסטוריית הקניות של הלקוחות והתאימו את הצעות המכירה שלכם להעדפות הלקוח. […]