אפקטיבי או לא? כלים ושיטות למדידת התכנית השיווקית

חיפוש מאמרים

הרשמה לעדכונים


המפתח לאפקטיביות בשיווק דיגיטלי הוא מעקב וניטור של תוצאות הפעילות באפיקי השיווק הפעילים.

כיצד מודדים? מה מודדים?

שחר סגיר ומישל חוטובלי מחברת “Ludius Media” מציגים מגוון כלים ושיטות למדידת האפקטיביות של התכנית השיווקית.

מתוך יום העיון “שיווק אפקטיבי בעולם דיגיטלי”

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות כאן

שיתוף:

מצגת להורדה

מאמרים נוספים

ברכה  ביזמות – כתבה על ברכה ריימונד, פיינליסטית יזמ.ת קרן-שמש 2021

ברכה ביזמות – כתבה על ברכה ריימונד, פיינליסטית יזמ.ת קרן-שמש 2021

ניהול מלאי לעסקים קטנים

ניהול מלאי לעסקים קטנים

בידוד לא מחייב בדידות | טור דעה מוניקה לב כהן מנכ״ל קרן שמש

בידוד לא מחייב בדידות | טור דעה מוניקה לב כהן מנכ״ל קרן שמש