אפקטיבי או לא? כלים ושיטות למדידת התכנית השיווקית

חיפוש מאמרים

הרשמה לעדכונים


המפתח לאפקטיביות בשיווק דיגיטלי הוא מעקב וניטור של תוצאות הפעילות באפיקי השיווק הפעילים.

כיצד מודדים? מה מודדים?

שחר סגיר ומישל חוטובלי מחברת “Ludius Media” מציגים מגוון כלים ושיטות למדידת האפקטיביות של התכנית השיווקית.

מתוך יום העיון “שיווק אפקטיבי בעולם דיגיטלי”

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות כאן

שיתוף:

מצגת להורדה

מאמרים נוספים

מתקשים להתכופף? כך תיכנסו לכושר בנחת – כתבה על זהר ירמיהו, פיינליסט יזמ.ת קרן שמש 2021

מתקשים להתכופף? כך תיכנסו לכושר בנחת – כתבה על זהר ירמיהו, פיינליסט יזמ.ת קרן שמש 2021

מחשבות על ביטוח תאונות אישיות

מחשבות על ביטוח תאונות אישיות

בניית מסע הלקוח שלי – טל בר לבציון

בניית מסע הלקוח שלי – טל בר לבציון