אפקטיבי או לא? כלים ושיטות למדידת התכנית השיווקית

חיפוש מאמרים

הרשמה לעדכונים


קטגוריות פוסט

המפתח לאפקטיביות בשיווק דיגיטלי הוא מעקב וניטור של תוצאות הפעילות באפיקי השיווק הפעילים.

כיצד מודדים? מה מודדים?

שחר סגיר ומישל חוטובלי מחברת "Ludius Media" מציגים מגוון כלים ושיטות למדידת האפקטיביות של התכנית השיווקית.

מתוך יום העיון "שיווק אפקטיבי בעולם דיגיטלי"

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות כאן

שיתוף:

מצגת להורדה

מאמרים נוספים

הפצה בשווקים בינלאומיים

הפצה בשווקים בינלאומיים

אפקטיבי או לא? כלים ושיטות למדידת התכנית השיווקית

אפקטיבי או לא? כלים ושיטות למדידת התכנית השיווקית

הכנת המבנה הארגוני- העסקת עובדים

הכנת המבנה הארגוני- העסקת עובדים

תגובות

[…] רגע! יש עוד…איך לבנות אתר לעסק? חלק שני – 8 טיפים שימושיים נוספים […]

[…] עקבו אחר היסטוריית הקניות של הלקוחות והתאימו את הצעות המכירה שלכם להעדפות הלקוח. […]