העסק בעיני המשקיע

הרשמה לעדכונים

מאמריםלמייל שלך


קטגוריות פוסט

כמה העסק שלך שווה?
המדד האמיתי הוא איך קונה או משקיע מעריך את העסק שלנו.
צריך לזהות את הנכס האמיתי מנקודת ראות הקונה וכמה יעלה לו לעשות את זה לבד.
איך נשביח את העסק?

גלעד הלוי, שותף מנהל קרן "קדמה קפיטל" מדריך ומנחה את יזמי קרן-שמש בטיפים מעיניו של משקיע.

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות כאן

 

שיתוף:

מאמרים נוספים

מכירות באינטרנט – עשה ואל תעשה

מכירות באינטרנט – עשה ואל תעשה

מחשבות על ביטוח תאונות אישיות

מחשבות על ביטוח תאונות אישיות

רוצים להצליח? קחו סיכון! מחושב…

רוצים להצליח? קחו סיכון! מחושב…

תגובות מהפייסבוק

תגובות

[…] רגע! יש עוד…איך לבנות אתר לעסק? חלק שני – 8 טיפים שימושיים נוספים […]

[…] עקבו אחר היסטוריית הקניות של הלקוחות והתאימו את הצעות המכירה שלכם להעדפות הלקוח. […]