הרחבת העסק ליצוא- כניסה לשוק בינלאומי חדש

הרשמה לעדכונים

מאמריםלמייל שלך


קטגוריות פוסט

השוק המקומי קטן עליכם?

החלום הגדול נמצא בחו"ל, קהל גדול יותר, פוטנציאל התרחבות גבוה יותר והכל נראה טוב יותר.

אבל…כניסה לשוק חדש כוללת היבטים שונים ומורכבות אחרת בעסק.

לאיזה שוק לכוון? כיצד לומדים את התרבות המקומית? אילו נתונים צריך לקבל לפני ולהחליט בטרם תחילת פעילות?

אלעד סתיו, יועץ לפיתוח עסקי באפריקה, חברת ZTime, ומנטור בקרן-שמש ידריך אתכם בתהליך:

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות להגשת מעומדות לסיוע כספיכאן

שיתוף:

מצגת להורדה

מאמרים נוספים

צ'קליסט להשקת קמפיין שיווקי לעסק

צ'קליסט להשקת קמפיין שיווקי לעסק

מחשבות על ביטוח תאונות אישיות

מחשבות על ביטוח תאונות אישיות

המצפן שלכם להצלחה

המצפן שלכם להצלחה

תגובות

[…] רגע! יש עוד…איך לבנות אתר לעסק? חלק שני – 8 טיפים שימושיים נוספים […]

[…] עקבו אחר היסטוריית הקניות של הלקוחות והתאימו את הצעות המכירה שלכם להעדפות הלקוח. […]