הרחבת העסק ליצוא- כניסה לשוק בינלאומי חדש

חיפוש מאמרים

הרשמה לעדכונים


קטגוריות פוסט

השוק המקומי קטן עליכם?

החלום הגדול נמצא בחו"ל, קהל גדול יותר, פוטנציאל התרחבות גבוה יותר והכל נראה טוב יותר.

אבל…כניסה לשוק חדש כוללת היבטים שונים ומורכבות אחרת בעסק.

לאיזה שוק לכוון? כיצד לומדים את התרבות המקומית? אילו נתונים צריך לקבל לפני ולהחליט בטרם תחילת פעילות?

אלעד סתיו, יועץ לפיתוח עסקי באפריקה, חברת ZTime, ומנטור בקרן-שמש ידריך אתכם בתהליך:

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות להגשת מעומדות לסיוע כספיכאן

שיתוף:

מצגת להורדה

מאמרים נוספים

הכווול על רישוי עסק

הכווול על רישוי עסק

הכנת המבנה הארגוני- העסקת עובדים

הכנת המבנה הארגוני- העסקת עובדים

שיווק מפה לאוזן – טיפים חשובים

שיווק מפה לאוזן – טיפים חשובים

תגובות

[…] רגע! יש עוד…איך לבנות אתר לעסק? חלק שני – 8 טיפים שימושיים נוספים […]

[…] עקבו אחר היסטוריית הקניות של הלקוחות והתאימו את הצעות המכירה שלכם להעדפות הלקוח. […]