כחלק ממגוון כלי הסיוע ישנו מגוון רחב של יועצים העומדים לרשותכם:

 

1. שיווק- הגדרת בידול העסק, קו מנחה למיתוג והגדרת קהלי היעד

הבסיס לשיווק העסק נמצא במקום הזה, האם אתם יודעים מה הבידול של העסק/המוצר שלכם? (זה שיגרום ללקוח הפוטנציאלי להגיע אליכם ולא למתחרה?)

האם המיתוג של העסק בנוי בצורה נכונה ואחידה שמשקפת את מה שאתם רוצים להציג ללקוח הפוטנציאלי?

מי קהל היעד אליו אתם מכוונים? (אזור גאוגראפי, מעמד סוציואקונומי, מגדר וכו')

אם אינכם יודעים בוודאות את התשובות לשלושת שאלות אלו, זה היעוץ שאתם צריכים! בלעדיו לא ניתן לבנות תוכנית שיווק, לצאת לקמפיינים או לבצע מכירה נכונה

בידול קרן שמש


תוכנית שיווק

2. שיווק- בניית תוכנית שיווק תלויית עונתיות

בפברואר מצויין יום המשפחה, במרץ פורים ובאפריל פסח, האם אתם יודעים בכל חודש אילו קמפיינים אתם עומדים לפרסם? האם אתם מודעים לעונתיות בעסק שלכם?

החוכמה היא לדעת לתכנן מראש את הפריסה השנתית של מאמצי השיווק שלכם (למי נפנה בכל חודש, מה היעדים של הקמפיין, מה נציע ללקוח בכל חודש)

יודעים כבר למי אתם פונים ומה המסר השיווקי שאתם רוצים להעביר? לא מרגישים מספיק מתוכננים ופועלים ללא סדר וארגון? זה בדיוק מה שאתם צריכים!



3. שיווק ופרסום- ייעוץ לאופטימיזציה של קמפיינים בפייסבוק וגוגל (חדש בקרן שמש!)

שתי אופציות בהן עסקים מקדמים את עצמם ברשתות:

  1. היזם עצמו או אחד העובדים בעסק מבצע את פעילות הקידום- אז למדתם את התחום והרצתם קמפיין….עבד? הגיע למספיק אנשים? היה משתלם במונחים של החזר השקעה?
  2. עבודה עם סוכנות שמבצעת עבור העסק את הקידום על בסיס תשלום חודשי- האם אתם יודעים לעקוב אחר הפעילות של הסוכנות? לבדוק ש"העבודה מתבצעת נכון"?  הרצתם קמפיין (לבד או דרך סוכנות) ואתם רוצים לדעת איך למדוד אותו? איך לשפר אותו (לבצע אופטימיזציה)? שבו עם המומחים שלנו שילמדו אתכם על מה להסתכל, מה לבדוק ותקבלו טיפים איך לשפר את הקמפיין הבא.
יעוץ שיווק דיגיטלי


יעוץ מכירות

4. מכירות- ייעוץ מכירות

במסגרת הליווי האישי, תעבדו עם היועץ 1:1 על בניית שיטת מכירה, תבחנו את אסטרטגיית המכירה של העסק, תגדירו יעדים ודרכים להשיגם.

במסגרת הליווי יבנה בנק שאלות שמקדמות את שיחת המכירה, יבוצע תרגול הצגה עצמית אפקטיבית, נשפר מיומנויות מכירה, נעבוד על טיפול בהתנגדויות לקוח ויותר מהכול נתרגל ונתאמן,

יעוץ מכירות מיועד ליזמים המעוניינים לשפר את מיומנויות המכירה שלהם, לדייק את המסר שלהם ללקוחות (כאלו שיודעים את הבידול שלהם, המסר שלהם ומי הלקוח שלהם) ולבנות שיטת מכירות אשר תוביל להעלאת אחוזי הסגירה.


*** כמה נקודות חשובות לפני שתירשמו:

  • עלות שעת ליווי הינה 80 ש"ח+מעמ לאחר סבסוד קרן-שמש (כמות השעות תוגדר לאחר שיחה בה נגדיר את הצורך של העסק)
  • ההפנייה ליעוץ תתאפשר רק לאחר אישור רותם מקרן-שמש
  • הייעוץ המסובסד יתאפשר רק ליזמים בשנתיים הראשונות מקבלתם לקרן-שמש

להרשמה:

הרשמה לייעוץ שיווק-מכירות בקרן-שמש אפריל 2019