ניהול גבייה מלקוחות: לשמור על קשר בלי לשרוף את הגשר

חיפוש מאמרים

הרשמה לעדכונים


“ניהול גבייה מלקוחות: לשמור על קשר בלי לשרוף את הגשר”
כל הכלים העסקיים והמשפטיים שיאפשרו לכם לנהל את הגבייה בצורה אפקטיבית ולהמשיך לתחזק התקשרות עסקית בריאה עם הלקוחות. את הסדנא העביר עו”ד דר’ הלל אביחי, מרצה ויועץ עסקי המתמחה בעסקי השירות והקמעונאות הקטנים.

 

שיתוף:

מאמרים נוספים

“אני שמח על היכולת להנגיש  את שירות התמלול ולעזור לאחרים” – כתבה על טל חי-עם, פיינליסט יזמ.ת קרן-שמש 2021

“אני שמח על היכולת להנגיש את שירות התמלול ולעזור לאחרים” – כתבה על טל חי-עם, פיינליסט יזמ.ת קרן-שמש 2021

איך לעזור לאחרים לעזור לי (בקרוב הסרט)

איך לעזור לאחרים לעזור לי (בקרוב הסרט)

ICE 22.06.22 אוכל נגד בדידות ו”הבימה שליחויות”: תחרות יזם השנה 2022

ICE 22.06.22 אוכל נגד בדידות ו”הבימה שליחויות”: תחרות יזם השנה 2022