ניהול גבייה מלקוחות: לשמור על קשר בלי לשרוף את הגשר

חיפוש מאמרים

הרשמה לעדכונים


“ניהול גבייה מלקוחות: לשמור על קשר בלי לשרוף את הגשר”
כל הכלים העסקיים והמשפטיים שיאפשרו לכם לנהל את הגבייה בצורה אפקטיבית ולהמשיך לתחזק התקשרות עסקית בריאה עם הלקוחות. את הסדנא העביר עו”ד דר’ הלל אביחי, מרצה ויועץ עסקי המתמחה בעסקי השירות והקמעונאות הקטנים.

 

שיתוף:

מאמרים נוספים

ראיון בתכנית “אמא עצבנית” של ענבר דותן עם אביגיל מסיקה,  יזמת בת 23 , ומוניקה לב כהן, מנכ”לית קרן-שמש

ראיון בתכנית “אמא עצבנית” של ענבר דותן עם אביגיל מסיקה, יזמת בת 23 , ומוניקה לב כהן, מנכ”לית קרן-שמש

מודל 5 הכוחות של פורטר לגיבוש אסטרטגיה עסקית מנצחת

מודל 5 הכוחות של פורטר לגיבוש אסטרטגיה עסקית מנצחת

פוד קוסט, לא מה שחישבתם… – דניאל שליט, שף ויועץ קולינרי

פוד קוסט, לא מה שחישבתם… – דניאל שליט, שף ויועץ קולינרי