ניהול גבייה מלקוחות: לשמור על קשר בלי לשרוף את הגשר

חיפוש מאמרים

הרשמה לעדכונים


“ניהול גבייה מלקוחות: לשמור על קשר בלי לשרוף את הגשר”
כל הכלים העסקיים והמשפטיים שיאפשרו לכם לנהל את הגבייה בצורה אפקטיבית ולהמשיך לתחזק התקשרות עסקית בריאה עם הלקוחות. את הסדנא העביר עו”ד דר’ הלל אביחי, מרצה ויועץ עסקי המתמחה בעסקי השירות והקמעונאות הקטנים.

 

שיתוף:

מאמרים נוספים

כוכבים זזים מעדכנת: מינויים בקרן שמש מקבוצת עוגן; יואב שלוש מונה ליו”ר הדירקטוריון, במקום עו”ד אופיר עוזרי, מאיה גורה ויעל ליפמן מונו כחברות דירקטוריון

כוכבים זזים מעדכנת: מינויים בקרן שמש מקבוצת עוגן; יואב שלוש מונה ליו”ר הדירקטוריון, במקום עו”ד אופיר עוזרי, מאיה גורה ויעל ליפמן מונו כחברות דירקטוריון

חושב שאתה יכול להיות עצמאי?

חושב שאתה יכול להיות עצמאי?

החברה הכלכלית אירחה יזמים צעירים למפגש שכולו נטוורקינג ושיתופי פעולה

החברה הכלכלית אירחה יזמים צעירים למפגש שכולו נטוורקינג ושיתופי פעולה