- שיווק לעסק (25)
- הרצאות והכשרות (30)
- פתיחת עסק חדש (31)
- קרן שמש – בתקשורת (45)
- ניהול העסק (55)
- מכירות בעסק (9)
צ’קליסט להשקת קמפיין שיווקי לעסק
רגע לפני השקת קמפיין שיווקי לעסק שימו לב:
- זיהוי קהל יעד – על מי אנו מדברים? הגדר מי הקונה הפוטנציאלי, מה אישיותו, צרכיו והתנהגותו – כעת, תוכל להתמקד בו ספציפית
- קבע מטרות ונקודות ייחוס – קביעת מטרות לקמפיין (מודל SMART) תסייע לך להיות בטוח בהשגת תוצאות מוחשיות
- קבע הצעת ערך ובנה דפי נחיתה – אל תשכח להתאים את דפי הנחיתה ל-SEO, קבע הצעת ערך בהירה וברורה ללקוח והנעה לפעולה (בד”כ מילוי פרטים לחזרה)
- תכנן ובנה משפך טיפול בלקוחות פוטנציאליים – הקמפיין לא נגמר כשלקוח פוטנציאלי השאיר אצלך פרטים. עליך לתכנן מיילים לחזרה, פולואפ, הנעה לרכישה נוספת ומיצוי המשפך השיווקי
- התנע את הקמפיין עם מיילים ממוקדים – שליחת מיילים ממוקדת לבסיס נתוני לקוחות קיים אצלך יכולה להוות נקודת פתיחה מעולה לקמפיין!
- כתוב פוסט או בלוג – הקמפיין שלך מעולה! אז למה להסתיר אותו מהעולם? השתמש בפוסטים כהזדמנות להציג לעולם את הערך אותו אתה מציע במסגרת הקמפיין
- קדם את הפוסטים במדיות החברתיות – קידום הפוסטים במדיות השונות תניע גולשים להיכנס דפי הנחיתה ולהשאיר פרטים
- הוסף ביטויים מורכבים – וודא שהקמפיין שלך מותאם SEO , כך, גם זמן רב אחרי שתפסיק לקדמו – לקוחות ימשיכו להגיע ממנו.
- תגבר אותו בעזרת קידום ממומן וערוצים דומים – רק לאחר שתהיה בטוח ביכולתך למדוד אפקטיביות ערוצים אלו!
- עקוב אחר הקישורים שלך – מהיכן מגיעה תנועת הגולשים? כיצד רובם מוצאים אותך? רק כך תדע היכן למקד מאמצים.
- דווח לעצמך על התוצאות – עבודה קשה אינה תחליף למדידת התוצאות שלה. הגדרת מטרות בתחילת הקמפיין – עכשיו זה הזמן לחגוג את התוצאות שהשגת
חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות כאן