צ’קליסט להשקת קמפיין שיווקי לעסק

חיפוש מאמרים

הרשמה לעדכונים


רגע לפני השקת קמפיין שיווקי לעסק שימו לב:

  1. זיהוי קהל יעד – על מי אנו מדברים? הגדר מי הקונה הפוטנציאלי, מה אישיותו, צרכיו והתנהגותו – כעת, תוכל להתמקד בו ספציפית
  2. קבע מטרות ונקודות ייחוס – קביעת מטרות לקמפיין (מודל SMART) תסייע לך להיות בטוח בהשגת תוצאות מוחשיות
  3. קבע הצעת ערך ובנה דפי נחיתה – אל תשכח להתאים את דפי הנחיתה ל-SEO, קבע הצעת ערך בהירה וברורה ללקוח והנעה לפעולה (בד”כ מילוי פרטים לחזרה)
  4. תכנן ובנה משפך טיפול בלקוחות פוטנציאליים – הקמפיין לא נגמר כשלקוח פוטנציאלי השאיר אצלך פרטים. עליך לתכנן מיילים לחזרה, פולואפ, הנעה לרכישה נוספת ומיצוי המשפך השיווקי
  5. התנע את הקמפיין עם מיילים ממוקדים – שליחת מיילים ממוקדת לבסיס נתוני לקוחות קיים אצלך יכולה להוות נקודת פתיחה מעולה לקמפיין!
  6. כתוב פוסט או בלוג – הקמפיין שלך מעולה! אז למה להסתיר אותו מהעולם? השתמש בפוסטים כהזדמנות להציג לעולם את הערך אותו אתה מציע במסגרת הקמפיין
  7. קדם את הפוסטים במדיות החברתיות – קידום הפוסטים במדיות השונות תניע גולשים להיכנס דפי הנחיתה ולהשאיר פרטים
  8. הוסף ביטויים מורכבים – וודא שהקמפיין שלך מותאם SEO , כך, גם זמן רב אחרי שתפסיק לקדמו – לקוחות ימשיכו להגיע ממנו.
  9. תגבר אותו בעזרת קידום ממומן וערוצים דומים – רק לאחר שתהיה בטוח ביכולתך למדוד אפקטיביות ערוצים אלו!
  10. עקוב אחר הקישורים שלך – מהיכן מגיעה תנועת הגולשים? כיצד רובם מוצאים אותך? רק כך תדע היכן למקד מאמצים.
  11. דווח לעצמך על התוצאות – עבודה קשה אינה תחליף למדידת התוצאות שלה. הגדרת מטרות בתחילת הקמפיין – עכשיו זה הזמן לחגוג את התוצאות שהשגת

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות כאן

שיתוף:

מאמרים נוספים

חברה בע”מ, מה זה? הסבר משפטי

חברה בע”מ, מה זה? הסבר משפטי

נטוורקינג – כך תעשו את זה נכון!

נטוורקינג – כך תעשו את זה נכון!

שותפות – “כללי זהב” שיהיו נכונים תמיד…

שותפות – “כללי זהב” שיהיו נכונים תמיד…