צ'קליסט להשקת קמפיין שיווקי לעסק

הרשמה לעדכונים

מאמריםלמייל שלך


קטגוריות פוסט

רגע לפני השקת קמפיין שיווקי לעסק שימו לב:

  1. זיהוי קהל יעד – על מי אנו מדברים? הגדר מי הקונה הפוטנציאלי, מה אישיותו, צרכיו והתנהגותו – כעת, תוכל להתמקד בו ספציפית
  2. קבע מטרות ונקודות ייחוס – קביעת מטרות לקמפיין (מודל SMART) תסייע לך להיות בטוח בהשגת תוצאות מוחשיות
  3. קבע הצעת ערך ובנה דפי נחיתה – אל תשכח להתאים את דפי הנחיתה ל-SEO, קבע הצעת ערך בהירה וברורה ללקוח והנעה לפעולה (בד"כ מילוי פרטים לחזרה)
  4. תכנן ובנה משפך טיפול בלקוחות פוטנציאליים – הקמפיין לא נגמר כשלקוח פוטנציאלי השאיר אצלך פרטים. עליך לתכנן מיילים לחזרה, פולואפ, הנעה לרכישה נוספת ומיצוי המשפך השיווקי
  5. התנע את הקמפיין עם מיילים ממוקדים – שליחת מיילים ממוקדת לבסיס נתוני לקוחות קיים אצלך יכולה להוות נקודת פתיחה מעולה לקמפיין!
  6. כתוב פוסט או בלוג – הקמפיין שלך מעולה! אז למה להסתיר אותו מהעולם? השתמש בפוסטים כהזדמנות להציג לעולם את הערך אותו אתה מציע במסגרת הקמפיין
  7. קדם את הפוסטים במדיות החברתיות – קידום הפוסטים במדיות השונות תניע גולשים להיכנס דפי הנחיתה ולהשאיר פרטים
  8. הוסף ביטויים מורכבים – וודא שהקמפיין שלך מותאם SEO , כך, גם זמן רב אחרי שתפסיק לקדמו – לקוחות ימשיכו להגיע ממנו.
  9. תגבר אותו בעזרת קידום ממומן וערוצים דומים – רק לאחר שתהיה בטוח ביכולתך למדוד אפקטיביות ערוצים אלו!
  10. עקוב אחר הקישורים שלך – מהיכן מגיעה תנועת הגולשים? כיצד רובם מוצאים אותך? רק כך תדע היכן למקד מאמצים.
  11. דווח לעצמך על התוצאות – עבודה קשה אינה תחליף למדידת התוצאות שלה. הגדרת מטרות בתחילת הקמפיין – עכשיו זה הזמן לחגוג את התוצאות שהשגת

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות כאן

שיתוף:

מאמרים נוספים

החלטות לשנה החדשה…ואיך לעמוד בהן?

החלטות לשנה החדשה…ואיך לעמוד בהן?

חברה בע"מ, מה זה? הסבר משפטי

חברה בע"מ, מה זה? הסבר משפטי

חושבים תמחור? תחשבו גם המחרה

חושבים תמחור? תחשבו גם המחרה

תגובות

[…] רגע! יש עוד…איך לבנות אתר לעסק? חלק שני – 8 טיפים שימושיים נוספים […]

[…] עקבו אחר היסטוריית הקניות של הלקוחות והתאימו את הצעות המכירה שלכם להעדפות הלקוח. […]