קהל יעד, יותר מעניין ממה שזה נשמע

חיפוש מאמרים

הרשמה לעדכונים


מיקוד קהל יעד

בבחינת קהל יעד עליך לבחון, בין השאר, מה מניע אנשים, שיגרום להם לנטוש הרגלים ולהעדיף אותך..
במה הם שונים זה מזה, והאם זה סטטי/ גורלי או דינמי?
מהו ההבדל בין “מידע” ל”ידע”?
עטרה בילר, מומחית מיתוג ואסטרטגיה, מובילה הרצאה אינטראקטיבית לפילוח קהל היעד.

מתוך יום העיון “שיווק אפקטיבי בעולם דיגיטלי”

לסרטונים נוספים בנושא לחצו כאן

פילחת והגדרת את קהל היעד שלך? זה הזמן לבנות תכנית שיווקית לעסק שלך.

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות כאן

שיתוף:

מאמרים נוספים

חוזה שכירות – לא חותמים לפני שבודקים

חוזה שכירות – לא חותמים לפני שבודקים

שוב פורחת – כתבה על הדר פרייס חנקין, פיינליסטית יזמ.ת קרן-שמש 2021

שוב פורחת – כתבה על הדר פרייס חנקין, פיינליסטית יזמ.ת קרן-שמש 2021

שיווק באמצעות תוכן – פקטור ה 90% בשיווק דיגיטלי אפקטיבי

שיווק באמצעות תוכן – פקטור ה 90% בשיווק דיגיטלי אפקטיבי