קהל יעד, יותר מעניין ממה שזה נשמע

הרשמה לעדכונים

מאמריםלמייל שלך


קטגוריות פוסט

מיקוד קהל יעד

בבחינת קהל יעד עליך לבחון, בין השאר, מה מניע אנשים, שיגרום להם לנטוש הרגלים ולהעדיף אותך..
במה הם שונים זה מזה, והאם זה סטטי/ גורלי או דינמי?
מהו ההבדל בין “מידע” ל”ידע”?
עטרה בילר, מומחית מיתוג ואסטרטגיה, מובילה הרצאה אינטראקטיבית לפילוח קהל היעד.

מתוך יום העיון “שיווק אפקטיבי בעולם דיגיטלי”

לסרטונים נוספים בנושא לחצו כאן

פילחת והגדרת את קהל היעד שלך? זה הזמן לבנות תכנית שיווקית לעסק שלך.

חושבים שאתם מתאימים לקבל סיוע מקרן-שמש? הגישו מועמדות כאן

שיתוף:

מאמרים נוספים

עולם ה- commerce ואיפה העסק שלי בתוכו?

עולם ה- commerce ואיפה העסק שלי בתוכו?

שיווק מפה לאוזן – טיפים חשובים

שיווק מפה לאוזן – טיפים חשובים

מדריך לקביעת מטרות לעסק

מדריך לקביעת מטרות לעסק

תגובות מהפייסבוק

תגובות

[…] רגע! יש עוד…איך לבנות אתר לעסק? חלק שני – 8 טיפים שימושיים נוספים […]

[…] עקבו אחר היסטוריית הקניות של הלקוחות והתאימו את הצעות המכירה שלכם להעדפות הלקוח. […]