שיווק ממעוף הציפור

חיפוש מאמרים

הרשמה לעדכונים


יזמים רבים רואים את השיווק כאסופה של פעילויות (פרסום, SEO, PPC…) או של יסודות (מוצר, מחיר, מקום, פעילות קידום…). פרספקטיבה זו מקבעת אצל יזמים חשיבה טקטית ומרחיקה אותם מעיסוק ישיר בשיווק.

ההרצאה נועדה להעניק ליזמים פרספקטיבה אסטרטגית/ניהולית חדשה, בריאה ומודרנית. מעין גישה שתקרב אותם אל השיווק ותאפשר להם לנהל אותו בהנאה רבה ובמאמץ מינימלי.

 

שיתוף:

מאמרים נוספים

המדריך לבניית תוכנית שיווק לעסק

המדריך לבניית תוכנית שיווק לעסק

חושבים תמחור? תחשבו גם המחרה

חושבים תמחור? תחשבו גם המחרה

ברכה ביזמות – כתבה על ברכה ריימונד, פיינליסטית יזמ.ת קרן-שמש 2021

ברכה ביזמות – כתבה על ברכה ריימונד, פיינליסטית יזמ.ת קרן-שמש 2021