שיווק ממעוף הציפור

חיפוש מאמרים

הרשמה לעדכונים


יזמים רבים רואים את השיווק כאסופה של פעילויות (פרסום, SEO, PPC…) או של יסודות (מוצר, מחיר, מקום, פעילות קידום…). פרספקטיבה זו מקבעת אצל יזמים חשיבה טקטית ומרחיקה אותם מעיסוק ישיר בשיווק.

ההרצאה נועדה להעניק ליזמים פרספקטיבה אסטרטגית/ניהולית חדשה, בריאה ומודרנית. מעין גישה שתקרב אותם אל השיווק ותאפשר להם לנהל אותו בהנאה רבה ובמאמץ מינימלי.

 

שיתוף:

מאמרים נוספים

הכסף שנשפך לכיור – ניהול משקאות בבר

הכסף שנשפך לכיור – ניהול משקאות בבר

ניהול זמן

ניהול זמן

תמריצים וטעויות המניעים עובדים ולקוחות- פרופ’ אורי גניזי

תמריצים וטעויות המניעים עובדים ולקוחות- פרופ’ אורי גניזי