משווקים בדיגיטל? מצוין! אבל…

האם אתם יודעים למדוד כמה הקמפיין אפקטיבי?

ומה עם למדוד את היחס בין עלות הקמפיין לרווחים שהוא מניב לעסק?

לשם כך חשוב להכיר את המדדים השונים וכיצד ניתן להפיק מהם תועלת.

על מנת לשפר את האפקטיביות בפרסום הדיגיטלי שלכם עליכם לדעת מה יחס ההמרה של פעולות השיווק שלכם, כיצד למדוד הצלחה של קמפיין שיווקי ואיך ניתן להוציא יותר מפעולות השיווק שלכם.

שירות חדש בקרן-שמש יסייע לכם להגדיר מדדים, למדוד ולשפר את אפקטיביות הקמפיינים השיווקיים.

שימו לב מספר המקומות מוגבל! על מנת להרשם יש למלא את טופס ההצטרפות מטה

השירות החדש יינתן ליזמי קרן-שמש עד שנתיים בתהליך בלבד!

השירות ינתן ע”י שחר סגיר ומישל חוטובלי מ-Ludius Media  המלווים במדידת אפקטיביות חלק מהחברות הגדולות בעולם כדוגמת קוקה קולה והינם יזמי קרן-שמש.


להרשמה :

שאלון מקדים לייעוץ שיפור אפקטיביות בשיווק דיגיטלי

שיתוף: