הלקוח במרכז כבסיס לעסק מצליח | אודה-יה כלפון יום א’, 22.05.22, 17.00-18.30
22.05.2022 17:00, zoom
אודות:
אודה-יה כלפון בהרצאה מרתקת על חווית הלקוח והשפעתה על הצלחת העסק.
ההרצאה תעניק לכם כלים פרקטיים לעיצוב חווית לקוח מבדלת,
תתייחס לאיתור צרכים והקשבה לקולו של הלקוח כבסיס לניהול עסק מצליח,
תלמד אתכם איך לראות בתלונות – הזדמנות, ולא פחות חשוב – כיצד להתמודד עם לקוחות עולם הרשתות החברתיות.
למי זה מתאים:
בעלי עסקים
על המרצה:
אודה-יה כלפון, מומחית תוכן בנושאי יחסי לקוחות, חווית לקוח, צרכנות ושירות בסקטור העסקי והציבורי היא בעלת רקורד עשיר בתחום ניהול הלקוחות.
אודה-יה שמשה בעברה כמנהלת אגף לקוחות פרטיים בפרטנר, מנהלת השירות של סלקום וסמנכ”ל הלקוחות בקבוצת הביטוח הבינלאומית Davidshield/Passportcard.
מיקום האירוע:
המפגש יתקיים בזום, לינק ישלח בסמוך למועד האירוע.
להרשמה – לחצו כאן
במידה ונדרשת התאמת נגישות יש לפנות ללילך lilach@ksh.org.il
