הלקוח במרכז כבסיס לעסק מצליח | מנחה: אודה-יה כלפון
24.11.2021 10:00, משרדי קרן שמש
אודות הסדנא
אודה-יה כלפון בהרצאה מרתקת על חווית הלקוח והשפעתה על הצלחת העסק.
ההרצאה תעניק לכם כלים פרקטיים לעיצוב חווית לקוח מבדלת,
תתייחס לאיתור צרכים והקשבה לקולו של הלקוח כבסיס לניהול עסק מצליח,
תלמד אתכם איך לראות בתלונות – הזדמנות,
ולא פחות חשוב – כיצד להתמודד עם לקוחות עולם הרשתות החברתיות.
קצת על המרצה:
אודה-יה, מומחית תוכן בנושאי יחסי לקוחות, חווית לקוח, צרכנות ושירות בסקטור העסקי והציבורי
היא בעלת רקורד עשיר בתחום ניהול הלקוחות.
אודה-יה שמשה בעברה כמנהלת אגף לקוחות פרטיים בפרטנר,
מנהלת השירות של סלקום וסמנכ”ל הלקוחות בקבוצת הביטוח הבינלאומית
Davidshield/Passportcard.
הרצאת חובה לכל עסק שרוצה לקוחות מרוצים / נאמנים (-:
יום 24/11/21 , שעה 10:00 במשרדי קרן-שמש, יוסף קארו 18, קומה 2, תל אביב (בסמוך לרכבת עזריאלי)
במידה ויש צורך בהנגשה נא לפנות ללילך במייל: lilach@ksh.org.il
להרשמה:

יוסף קארו 18, תל אביב יפו, ישראל