חווית לקוח | אוד-יה כלפון | יום ד, 03.05.23 , 17:00

03.05.2023 17:00, זום - און ליין

תוכן  ההרצאה: 

  • מהי חווית לקוח?
    • החומרים מהם עשויה חווית לקוח מנצחת – ציפיות, אמון, פתרון, זמן ומאמץ, פרסונליזציה ואמפתיה
    • זום אין על אמפתיה – מהי אמפתיה? למה זה חשוב? האם אפשר ללמד אמפתיה? אמפתיה בהקשר רב דורי, אמפתיה כתפיסת עולם עסקית
    • חווית לקוח ורב ערוציות
    • למה בכלל להשקיע בחווית לקוח – הקשר בין שירות וחווית לקוח לצמיחה עסקית והשורה התחתונה והקשר
    בין חווית מטופל להצלחה קלינית
    • מהו מסע לקוח?

על המרצה:

אוד-יה כלפון מתעסקת ביעוץ עסקי בתחום ניהול חווית הלקוח, מנהלת אגף לקוחות פרטיים, שותפה בהקמת חטיבת הלקוחות ובהקמת מחלקת לקוחות עסקיים לדוגמא פרנטר ועוד. סמנ”כלית שירות לקוחות, DavidShield group וחברת ועדת ההיגוי במשרד הבריאות ובנק הפועלים.

פרטי האירוע:

ההרצאה תועבר ב- ZOOM בתאריך 3.05.230 בין השעות 17:00-18:30

 

 

להרשמה – לחצו כאן 

 

*אם נדרשת התאמת נגישות נא לפנות לאסנת במייל osnat@ksh.org.il

שיתוף:

חווית לקוח | אוד-יה כלפון | יום ד, 03.05.23 , 17:00