מדידת אפקטיביות בקמפיינים שיווקיים
25.07.2018 17:00, In-Vent חיפה- עיר תחתית (רחוב הנמל 28)
בעלי עסקים יקרים, אתם משווקים בפייסבוק, באינסטגרם או בגוגל? מצוין, אבל האם אתם יודעים כמה הקמפיין אפקטיבי?
אם בעבר עולם השיווק הסתמך על ניסוי וטעייה של פרסומאים, כיום השיווק הדיגטלי מאפשר למדוד במדויק ובזמן אמת את האפקטיביות של קמפיין פרסומי,
ובסופו של תהליך – מה היחס בין עלות הקמפיין לרווחים שהוא מניב לחברה.
לשם כך חשוב להכיר את המדדים השונים וכיצד ניתן להפיק מהם תועלת.
בואו ללמוד מהו יחס ההמרה של פעולות השיווק שלכם, כיצד למדוד הצלחה של קמפיין שיווקי ואיך ניתן להוציא יותר מפעולות השיווק שלכם.
תקבלו סקירה על כלי המדידה הקיימים, תכנון והנגשה של הכלים לעסק שלכם:
אנליטיקס
Growth Hacking
יחסי המרה
ועוד..
הסדנה תועבר ע”י שחר סגיר ומישל חוטובלי מ-Ludius Media המלווים במדידת אפקטיביות חלק מהחברות הגדולות בעולם כדוגמת קוקה קולה והינם יזמי קרן-שמש.
הסדנה הינה ללא עלות אך מותנית בהרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל!
להרשמה:

הנמל 28, חיפה, ישראל