סדנת כתיבה שיווקית לעסק
11.12.2018 17:00, סניף "קידום" בקניון עזריאלי ת"א , קומה 3 במעליות השקופות, מנחם בגין 132, ת"א
סדנת כתיבה שיווקית לעסק: להפוך את המילים והתוכן ללקוחות ורווחים!
אחד מעמודי התווך של עולם השיווק והפרסום הוא הטקסט וכפי שנוהגים לכנות אותו במדיה הדיגיטלית – התוכן.
את החיזוק לחשיבותו המכרעת של התוכן אנחנו מקבלים מגוגל, שחוזר וטוען בכל הזדמנות – התוכן הוא המלך.
וכך, הרחיב מקצוע הקופירייטינג את גבולות הגזרה שלו אל עולם האינטרנט בנוסף למדיות המקובלות כמו פרינט, טלוויזיה ורדיו.
כתיבת תוכן זהו מקצוע שרק הולך וכובש תחומי עיסוק רבים ומגוונים המתפתחים עם הקדמה הטכנולוגית המואצת ויצירת ערוצי תקשורת אנושית חדשיםhuman) communication) כדוגמת המדיות חברתיות והפייסבוק בראשן.
תכני הסדנא:
- מבוא לעולם הכתיבה הפרסומית שיווקית בכלל והכתיבה למדיה הדיגיטלית בפרט.
- הכר את הלקוח – התנהגות צרכנים:
- מאפייני התנהגות
- מה לקוחות אוהבים
- מה לקוחות שונאים
- דמיון ואסוציאציות
- המוח האנושי – איך הוא עובד
ואיך אפשר “לעבוד” עליו
- רגש הגיון
- תרגום תכונות ויתרונות לתועלות
- כללי היסוד עליהם מושתתת הכתיבה הפרסומית והשיווקית, העשרת ארגז הכלים בטכניקות כתיבה שמניעות לפעולה– רכישה, העדפה, יצירת תדמית, השקת מוצר חדש ועוד: כוחה של מילה, סיפור כבסיס לכתיבה פרסומית/שיווקית, כללי על בכתיבה נכונה כולל הדרישות העדכניות של גוגל לענייני SEO, הגהה
- תרגול, תרגול, תרגול: תרגול ויישום החומר הנלמד עד לשלב זה, ולהוסיף עליו, רבדים חדשים כמו טכניקות לכתיבת כותרות, כלי עיצוב הטקסט, הדגשים, דף תוכן/ דף נחיתה/ פוסט, נגיעה בכלי עבודה של גוגל (כלי מילות המפתח וגוגל אנליטיקס), טיפים קטנים שעוזרים בגדול.
מרצה:
איתן כרמי “הברנש” חוזר לקרן-שמש, מוותיקי הקופירייטרים בענף, מומחה לכתיבה שיווקית, וכתיבה למטרות קידום אתרים אורגני.
מרצה במגוון מוסדות לימוד וגופים עסקיים ובעבר קופירייטר בכיר בארבעה משרדי פרסום, מנהל הקריאייטיב של DATAPROXIMITY המתמחה בשיווק הישיר, בוגר סדנאות פרסום ושיווק בחו”ל ועוד.
לאתר המרצה – “הברנש”- לחצו כאן!
הסדנא ללא עלות ומיועדת ליזמי קרן-שמש בלבד, מותנה ברישום מראש!
משך הסדנא – 4 שעות.
להרשמה:
ההרשמה נסגרה .
לכניסה לרשימת המתנה – ניתן לפנות במייל ל : ortal@ksh.org.il

מנחם בגין 132, תל אביב יפו, ישראל