סדנת שיווק ליזמים- אוקטובר 2017
18.10.2017 09:00, סניף "קידום", קניון עזריאלי ת"א (קומה 3 במעליות השקופות)
מטרת הסדנא שכל אחד מהמשתתפים יצא עם בריף מאורגן ותוכנית שיווקית לפעולות מיידיות בעסק:
- הבנה ויחס לקטגוריה שבה העסק פועל : שוק/צרכן/מוצר
- מטרות ואתגרים לפיצוח שיווקי ותקשורתי
- קהל יעד אופציונאלי? איתור קהלי יעד (פרסונות ) אופציונאליים
- דרכי פעולה
- עבודה אחד על אחד
- פיצ’ + מצגת מסכמת של 10 דקות לכל אחד ממשתתפי הסדנא
5 מפגשים של 4 שעות אקדמיות, כל יום רביעי, החל מ- 18.10.17, בין השעות 9:00-12:30
בתאריכים: 18.10.2017, 25.10.2017, 01.11.2017, 08.11.2017, 15.11.2017
***הסדנא בהנחיית : ורד שני בטש***
סדנת שיווק ליזמים- סילבוס מלא:
18.10.2017 -> מפגש ראשון: “שוברים פרדיגמות”– כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים ולא יודעים, היכרות
- מי למי מה? ולמה דווקא אני? DNA -נעים להכיר
- שיווק למה זה חשוב? איך זה קשור אליכם? למה דווקא אתם?
- מהם המרכיבים של השיווק- מה חשוב לכם לדעת ומה כדאי? ומה מיותר כרגע!
- כלים ומושגים: מיתוג/מיצוב/בידול , מתחת לקו / מעל הקו / על הקו, יח”צ/קד”מ/ /תוכן
- בתוך כל הדבר הזה איך מייצרים אינטגרציה?
תרגול: תצפית על הנעשה בקטגוריה של העסק שלך מעל הקו מתחת לקו וברשת, הגשה של מסמך מסקנות וסיקור הפעילות.
25.10.2017 -> מפגש שני: ” full-Insight “
- חצי ראשון- שיחה על טרנדים, ומגמות, קהלים קונספטואליים, טירגוטים
- חצי שני- לקראת גיבוש תובנות ואסטרטגיה הפרסומית נדרשים בריסטולים/טושים מחיקים
תרגול במפגש: מפת “מסע הלקוח”- לערוך מסע מיפוי חווית לקוח לגילוי תובנות לצורך ביסוס תכנית שיווקית ומסרים אפקטיביים לתקשורת עתידית.
- הרעיון לייצג נקודת המבט של הלקוח שלך.
- לעשות שימוש במחקר, לערב ראיונות תצפיות, אולי בשילוב עם סקרים.
- להבין ייצוג של מגזרי לקוחות (חילוני/דתי ועוד)
- להתמקד ברגשות. רגשות הם קריטיים לכל ניסיון, אם B2B או B2C.
- מיצג של נקודות מגע. נקודות מגע כולל אלה שאינם בשליטתך.
- רגעי האמת.יש אינטראקציות עם השפעה רבה.
- מדידה של הבטחת המותג שלך. מפת המסע היא דרך מצוינת לתעד אם הלקוח שלך מרגיש שאתה נפגש עם ההבטחה.
- יש לשבור את החוויה לשלבים, להביא את סגנון הדיבור של הלקוחות.
- להשתמש בשאלות שרלוונטיות לך.
- מפת המסע צריכה לשלב רכיבים של הקול שלך בתכנית הלקוח
תרגול: הכנת מסמך לפגש הבא שמגדיר מגבש את הקול של קהל היעד / הפרסונה, השאיפה שבלב, והסיבות להאמין.
01.11.2017 -> מפגש שלישי: BIG IDEA
- חידוד המטרות והסיבות להאמין
- דוגמאות של מטרות ופיצוחי בריפים בכיתה אחד אחד
- גיבוש אסטרטגיה עד למפגש הבא
תרגיל במפגש (אחד על אחד עם המרצה) ובבית: כל האחד מהמשתתפים יכין ויתמודד עם בריף+ אסטרטגיה + RTB
08.11.2017 -> מפגש רביעי: “MAD MAN“
- שעה וחצי ראשונות: דוגמאות קונבנציונאליים/גרילה/שימוש והפקת פרסומות
- שעה וחצי “המעבדה”: מתרגלים שרירים שלא ידענו על קיומם- איך נוצרים רעיונות?
- גיבוש תכנית עבודה/גאנט פעילות
- כללי פיצ’/ פרזנטציה- עקרונות הגשה
- הכנת מצגות לקראת מפגש הבא
15.11.2017 -> מפגש חמישי MONEY TIME
. ..NO YES YES : מפגש דינמי מסכם
הצגה של רעיונות מובילים + משוב ותוספות של כל הקבוצה
הסדנה מסובסדת ועולה 200 ₪ בלבד לארבעה מפגשים. תשלום עבור הסדנה יתבצע מראש דרך PayPal (לינק יישלח בנפרד לאחר ההרשמה)
הסדנה תתקיים בסניף “קידום”, קניון עזריאלי ת”א (קומה 3 במעליות השקופות)- כיתה 7
להרשמה :
ההרשמה הסתיימה .

מנחם בגין 132, תל אביב יפו, ישראל