סדנת שיווק ליזמים- אפריל 2018
24.04.2018 17:00, סניף "קידום" בקניון עזריאלי ת"א, קומה 3 במעליות השקופות, מנחם בגין 132, ת"א
מטרת הסדנא: שכל אחד מהמשתתפים יצא עם בריף מאורגן ותוכנית שיווקית לפעולות מיידיות בעסק:
- הבנה ויחס לקטגוריה שבה העסק פועל : שוק/צרכן/מוצר
- מטרות ואתגרים לפיצוח שיווקי ותקשורתי
- קהל יעד אופציונאלי? איתור קהלי יעד (פרסונות ) אופציונאליים
- דרכי פעולה
- עבודה אחד על אחד
- פיצ’ + מצגת מסכמת של 10 דקות לכל אחד ממשתתפי הסדנא
5 מפגשים של 4 שעות אקדמיות, כל יום שלישי, החל מ- 24.04.2018, בין השעות 17:00-20:30
בתאריכים:
24.04.2018, 01.05.2018, 08.05.2018 (שלושת המפגשים הללו יתקיימו ב”קידום” בקניון עזריאלי ת”א),
15.05.2018, 22.05.2018 (שני המפגשים הללו יתקיימו במכללת “אורין שפלטר”- 5 דקות הליכה מקניון עזריאלי)
***הסדנא בהנחיית : ורד שני בטש***
סדנת שיווק ליזמים- סילבוס מלא:
24.04.2018 -> מפגש ראשון: “שוברים פרדיגמות”– כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים ולא יודעים, היכרות
- מי למי מה? ולמה דווקא אני? DNA -נעים להכיר
- שיווק למה זה חשוב? איך זה קשור אליכם? למה דווקא אתם?
- מהם המרכיבים של השיווק- מה חשוב לכם לדעת ומה כדאי? ומה מיותר כרגע!
- כלים ומושגים: מיתוג/מיצוב/בידול , מתחת לקו / מעל הקו / על הקו, יח”צ/קד”מ/ /תוכן
- בתוך כל הדבר הזה איך מייצרים אינטגרציה?
תרגול: תצפית על הנעשה בקטגוריה של העסק שלך מעל הקו מתחת לקו וברשת, הגשה של מסמך מסקנות וסיקור הפעילות.
01.05.2018 -> מפגש שני: ” full-Insight “
- חצי ראשון- שיחה על טרנדים, ומגמות, קהלים קונספטואליים, טירגוטים
- חצי שני- לקראת גיבוש תובנות ואסטרטגיה הפרסומית נדרשים בריסטולים/טושים מחיקים
תרגול במפגש: מפת “מסע הלקוח”- לערוך מסע מיפוי חווית לקוח לגילוי תובנות לצורך ביסוס תכנית שיווקית ומסרים אפקטיביים לתקשורת עתידית.
- הרעיון לייצג נקודת המבט של הלקוח שלך.
- לעשות שימוש במחקר, לערב ראיונות תצפיות, אולי בשילוב עם סקרים.
- להבין ייצוג של מגזרי לקוחות (חילוני/דתי ועוד)
- להתמקד ברגשות. רגשות הם קריטיים לכל ניסיון, אם B2B או B2C.
- מיצג של נקודות מגע. נקודות מגע כולל אלה שאינם בשליטתך.
- רגעי האמת.יש אינטראקציות עם השפעה רבה.
- מדידה של הבטחת המותג שלך. מפת המסע היא דרך מצוינת לתעד אם הלקוח שלך מרגיש שאתה נפגש עם ההבטחה.
- יש לשבור את החוויה לשלבים, להביא את סגנון הדיבור של הלקוחות.
- להשתמש בשאלות שרלוונטיות לך.
- מפת המסע צריכה לשלב רכיבים של הקול שלך בתכנית הלקוח
תרגול: הכנת מסמך לפגש הבא שמגדיר מגבש את הקול של קהל היעד / הפרסונה, השאיפה שבלב, והסיבות להאמין.
08.05.2018 -> מפגש שלישי: BIG IDEA
- חידוד המטרות והסיבות להאמין
- דוגמאות של מטרות ופיצוחי בריפים בכיתה אחד אחד
- גיבוש אסטרטגיה עד למפגש הבא
תרגיל במפגש (אחד על אחד עם המרצה) ובבית: כל האחד מהמשתתפים יכין ויתמודד עם בריף+ אסטרטגיה + RTB
15.05.2018 -> מפגש רביעי: “MAD MAN“
- שעה וחצי ראשונות: דוגמאות קונבנציונאליים/גרילה/שימוש והפקת פרסומות
- שעה וחצי “המעבדה”: מתרגלים שרירים שלא ידענו על קיומם- איך נוצרים רעיונות?
- גיבוש תכנית עבודה/גאנט פעילות
- כללי פיצ’/ פרזנטציה- עקרונות הגשה
- הכנת מצגות לקראת מפגש הבא
22.05.2018 -> מפגש חמישי MONEY TIME
. ..NO YES YES : מפגש דינמי מסכם
הצגה של רעיונות מובילים + משוב ותוספות של כל הקבוצה
הסדנה מסובסדת ועולה 200 ₪ בלבד לארבעה מפגשים. תשלום עבור הסדנה יתבצע מראש דרך PayPal (לינק יישלח בנפרד לאחר ההרשמה)
הסדנה תתקיים ב:
24.04.2018, 01.05.2018, 08.05.2018 (שלושת המפגשים הללו יתקיימו ב”קידום” בקניון עזריאלי ת”א- מנחם בגין 132, ת”א),
15.05.2018, 22.05.2018 (שני המפגשים הללו יתקיימו במכללת “אורין שפלטר”- 5 דקות הליכה מקניון עזריאלי, רח’ יגאל אלון 123, ת”א)
להרשמה :

מנחם בגין 132, ת"א, ישראל