פרסונות: סדנה לניהול בסיסי של שיווק אפקטיבי ולפיתוח נכון של מוצרים | מנחה: יונתן קגנסקי

12.04.2021 09:00, און-ליין, יישלח זימון לזום


אודות הסדנא 

חברות רבות מבססות את הפעילות השיווקית שלהם על קהלי יעד דמוגרפיים (גיל, מין, תפקיד, אזור מגורים כד’), הבעיה היא שהללו לא תורמים כלל להבנת האתגרים העומדים על סדר היום. הם גם לא תורמים להבנה איזה מוצרים לפתח וכיצד לשווק אותם. בניית הפרסונות לפי שיטתו הייחודית של יונתן קגנסקי הופכת את קהל היעד מאוסף של נתונים למשהו לדמויות מוחשיות אותן קל להבין, קל לטרגט וקל לשכנע.
 שורות תחתונות – מה יוצא  לי מזה:

· מיפוי צרכים פסיכוגרפיים של לקוחות
· הבנת המוטיבציות הפסיכולוגיות העמוקות שלהם וחסמים לבחירה המותג שלכם
· בניית 1-2 פרסונות אסטרטגיות
· הכרת דרכים לשימוש בפרסונות הללו בקבלת החלטות

 

קצת על המרצה:

איש שיווק עם ניסיון של 14 שנה באסטרטגיה שיווקית ויישומה (פיתוח מוצרים, מחקרי שוק, תוכן, מיתוג ופרסום).
מומחה בפסיכולוגיה צרכנית וסטוריטלינג עסקי.
מרצה ומנטור בינלאומי בתוכנית היזמות של גוגל – Google for Startups.
מייסד NewSpark– סוכנות פרילנסרים כוכבים המעניקה שירותים לחברות טכנולוגיה – מפיתוח מוצר, דרך יצירת מעטפת שיווקית ועד לסיום תהליך מכירה.
בעל ניסיון רחב ביותר הכולל עבודה עם חברות מובילות במשק מצד אחד, ועם סטארטאפים מצד שני. גם עם חברות B2B וגם עם חברות B2C. עם חברות ננו-טכנולוגיה או בלוקצ’יין מחד ועם חברות להלבשה תחתונה והגיינה נשית מאידך.

ההרשמה הסתיימה

 

שיתוף:

פרסונות: סדנה לניהול בסיסי של שיווק אפקטיבי ולפיתוח נכון של מוצרים | מנחה: יונתן קגנסקי

תל אביב, ישראל