כלים לשימור לקוחות

25.07.2019 17:00, ריג'ס רחובות (רח' אופנהיימר 2, קומה 6, רחובות)


אם תשאלו כל בעל עסק ותיק ומנוסה הוא יגיד לכם שלהביא לקוח חדש עולה לו הרבה יותר מאשר לשמר לקוח קיים.

עסק מצליח הוא כזה המציג צמיחה מאוזנת בהכנסות המגיעה גם מלקוחות חדשים וגם מקיימים, אך הדגש אמור להיות על טיפוח לקוחות בעלי אורך וערך חיים גבוה.

בואו לשמוע איך לשים את הדגש הפעם על הלקוחות הנכונים – הלקוחות הקיימים בהרצאה מרתקת ופרקטית על שימור לקוחות!

אז מה זה שימור? 

שימור לקוחות הוא מערך פעולות הנעשות למטרת שמירה על הלקוחות הקיימים, כדי, שבשורה התחתונה, הם ימשיכו לבצע עסקאות על בסיס שוטף.

היתרון ברור: לקוח שכבר התנסה במוצרים או בשירות שאתם מספקים יודע מהו הערך שבאפשרותכם לתת, וקל יותר לעניין אותו בקנייה חוזרת או בקבלת שירות נוסף;

ובמילים אחרות: לא צריך לשכנע את המשוכנעים..

מה שכן חשוב וכדאי לעשות זה לוודא שהלקוחות הקיימים שלכם יישארו משוכנעים שאתם מספר אחד. ולנוכח ריבוי המתחרים שרק מחכים “לחטוף” מכם לקוחות נאמנים, זהו לא אתגר פשוט..

אז איך משמרים ? או במילים אחרות – איך עושים שימור? 

נלמד איך לשים דגש על הלקוחות הנכונים ביותר לעסק שלנו, על-מנת שימשיכו לבצע עסקאות על בסיס שוטף. נלמד איך עושים שימור לקוחות שעובד, גם בשוק רווי ומלא תחרות שרק מחכה לחטוף לכם את הלקוחות!

סדנה לקבלת כלים לשימור לקוחות בעסקים קטנים

ההרצאה תועבר ע”י טלי בר לבציון, מנכ”ל Customer Obsession ומנטורית בקרן-שמש.


האירוע פתוח לקהל הרחב וללא עלות- בהרשמה מראש בלבד!

האירוע בשיתוף ריג’ס רחובות- לחצו כאן לאתר הבית של ריג’ס


להרשמה: 

כלים לשימור לקוחות- ריג'ס רחובות- יולי 2019

שיתוף:

כלים לשימור לקוחות

פרופ' הלל וחנן אופנהיימר 2, רחובות, ישראל